Mission Possible (hoppas jag i alla fall)

Just nu sitter jag och är lite spänd och förväntansfull. i morgon ska jag tillsammans med min gode kompanjon, plansmidare och vän camilla och hennes karl åka till Göteborg. Vi har lite olika uppdrag att utföra. Närmare bestämt 4 st. De man är nervös över der är att hitta till alla olika ställen. Tre vilsna lantisar i storstan =)

Mission 1: Camilla och tomas har fått andrahands kontrakt på en trea i Hisingen som vi ska hämta nyckel till och dom ska skriva på kontraktet.

Mission 2: Jag ska på Intervju och provklippning på en salong i Majorna. Känner mig nervös...skräckslagen, förväntansfull och glad. Tänk om jag inte får jobbet...då kommer jag känna mig hur kass som helst. Men tänk om jag får det då? Shiiit .. då ska jag flytta alltså...på riktigt...IGEN. Pirrigt.

Mission 3: Camilla ska på intervju på ett resebolag som hon vill lägga sin sista praktik på. Hon är också nervös.

Mission 4. Tomas ska till sin praktikplats och lämna papper och annat jätteviktigt =)

Så ni förstår ju....att its a big day.

Tur man är ledig på söndag och måndag sen så man kan hämta sig. Lördagskvällen blir lugn..Ska va hemma här i min lägenhet. Kommer i och för sig komma lite trevligt sällskap så de e ju inte helt fel.

veckan som gått har jag varit lite seg med bloggandet, men jag har känt mig lite trött. Känns som de blir mest jobb. Har varit i Falkenberg för första gången i mitt liv också. Det visade sig att det var hur mysigt som helst där med massa låga sköna trähus i olika färger. Så mycket charm över dem.

Nästa helg är jag ju bortbjuden på 25 års fest hos Skönt underbara Sandra som är en av mina nya bekantskaper. Riktigt trevlig tjej. Så det ser jag fram emot. Stackaren tycker hon börjar bli gammal. Vad ska jag då säga som fyller 27 i år. Nej du Sandra, du är ung än =)

Nu blir det lite egentid i soffan, sen får jag väl slänga mig in i duschen och sen när i sängen me en bok. Sen somnar man gott =)

Wish me luck tomorrow.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till! Det fixar du. Det kommer gå jätte bra!!

2009-01-30 @ 23:49:58
Postat av: Anonym

omg LYCKA TILL NETTAAAAAN (och milliscamillis)

2009-01-31 @ 00:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0