bio bio bio

helgen har varit riktigt riktigt bra. Det har varit mycket bio. jag och min rumpa har tillbringat ca 5,5 timmar i biosalongen.  Det är rätt många timmar ändå. Det var tur att jag hade så trevligt sällskap båda kvällarna. I fredgas var jag med David. Vi var först och käkade på capri och dela en flaska vin. Sen kollade vi på Mammut. Den var väldigt tänkvärd faktiskt. En sån där film som man tar åt sig lite och som inte slutar som det brukar utan som slutar som de e helt enkelt. Så som de skulle kunna va i verkligheten.

I lördags jobbade jag först, sen fick jag panikspringa i stan. Mötte upp Elina och hennes kompis Sandra. Hittade några bra inköp. Blev en svart skinnjacka och en snygg sjal till och svarta skinnhandskar. Sen köpte jag även en snygg jeansskjorta. Sen stack jag och solade. Sen hem och vila lite på soffan sen var det dags att göra sig fin inför kvällen. Så man försökte göra till sig så gott det gick o sen mötte jag upp denne någon på stationen. Efter de så käkade vi på harrys och drack vin och hade verkligen jättetrevligt. Sen blev det bio och denna gången såg vi Benjamin Buttons otroliga liv. En riktigt intressant film som man inte kunde förvänta sig alls vad som skulle hända. Sen var det fylld av kärlek och sorg och det älskar jag. efter bion gick vi till gastons för ett glas vin till. Så det blev en jättebra kväll =)

Idag tog jag lite sovmorgon eftersom de är söndag så får man ju det. Sen har jag städat lite och sen träffade jag David igen och gick lång promenad med honom. Sen fick jag ju köra och handla mat och sedan ,åste man tydligen laga den också eftersom jag inte ha en egen kock till förfogande som alltid står redo med kockmössa i mitt kök. Så..nu är det vila i soffan en stund, men är rätt så trött så de blir nog tidigt kväll.
kollar någon halv bra film på tv och slöar =) precis lagom på en söndag....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0