verklighetskontroll......check!

söndag söndag söndag....älskar söndag. skulle kanske vilja ha söndag alltid...förutom när jag festat på lördagen, då kan man hoppa över söndagen och vakna måndag frisk =) men .... nu festade jag inte lördagen så jag vaknade frisk söndagen. tjohooooo....

lördagen gick bra för mig men kanske lite mindre bra för camilla....eller ..inte mindre bra men det dök upp lite oväntad skit som vi inte hade räknat med. Tex visade det sig att lägenheten dom hade tackat ja till skulle lämnas omöblerad trots att dom hade kommit överens om motsatsen. Så det blev inget. Och hennes praktiskplats var inte heller som hon förväntat sig, men motgångar är bra, dom gör en bättre...säger folk.. =) En annan jobbig sak var att min mobil tog sig en liten simtur i min väska efter det att min vattenflaska läckt ut i hela väskan. Visst ÄLSKAR man sånt....och EMELIE..SLUTA SKRATTA KVINNA.. det är INTE okej att skratta på min bekostnad när det gäller mobilen! okej!

Idag har jag sovit lite längre och sen tog jag en riktigt lång promenad runt nissan samtidigt som jag tog ett ordentligt prat med pappa i telefon, den människan som kom på handsfree älskar jag by the way, i allafall....så är det väldigt skönt med folk eller föräldrar rättaresagt för man kan verkligen prata av sig. Ingen som suckar och tycker man är ego som bara pratar om sig själv eller som säger saker för att man ska bli glad i stunden...utan dom ger en verkligen en verklighetskontroll... för ibland är det precis som om man fastnar i sig själv och i vad man tror man vill. Men jag kände att efter pappa varit så underbar o lyssnat o gett mig råd så har jag lite bättre uppfattning om mig själv faktiskt...han har ju ändå känt mig rätt länge =) snart 27 år.....

så verklighetskontroll...check!

MEN SOM MIN KÄRA MAMMA påpekade i går. Jag citerar: "Men Annette, nu är du snart 27 år gammal, det är dags att stadga sig snart!" När hon säger sånt så tror jag att hon inte tycker om mig..det enda hon vill är att jag ska producera barnbarn....hehe...nej kanske inte rikigt, men det e skam och säga så till någon som är under 30! Självklart får jag ångest då ....

Idag har jag uppdaterat mig i serievärlden... kollat på 90210 och one tree hill. Hur bra som helst. Har även några gossip girl att titta på i kväll =) Lovely.

Nu tror jag att jag måste tänka ut vad jag ska käka....e inte alls sugen på att laga mat idag. Gjorde förresten succé med fläskfilen i går. Mitt sällskap var väldigt nöjd =)

by the way.....Kolla in mina söta brorsbarn....



kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0