en miljon kalorier

Så....4 timmar senare har jag hunnit vara ute o gå, städa ringa lite samtal, missat lite samtal, skickat lite mess, varit och handlat så jag har varit väldigt produktiv. Tycker jag i all fall. Vet ni varför jag lyckats med det på en söndag. Jo Ladies and gentleman, det beror på att jag inte festade igår. Fast jag var på 25 års fest. Men tog det lugnt.

Sammanfattning av kvällen

Intag av smårgåstårtbitar som Sandra själv gjort: 2st  (stora bitar)
Intag av tårtbit som hon själv gjort: 1 st  (stor bit)
intag av sprit: INGEN  (wohoo)
Intag av vin: ca en flaska  (va tvungen att kompensera spriten)
Intag av cigaretter: alldeles för många  (va tvungen att kompenesera spriten)

Intag av kalorier: typ en miljon  (helvete!)


När alla skulle ut så gick jag hem ... eftersom jag kände för att va lite utvilad idag...och det var så underbart att gå hem då...stora fina snöflingor stora som pingisbollar som föll rakt ner, ingen blåst! Bara ljuvligt fint...


Summan av kardemumman: Skittrevlig kväll utan huvudvärk idag men några kilo tyngre                            

Så tack Sandra för en jättetrevlig kväll!


Jag har i alla fall handlat lite mat så jag tänkte göra lasagne i kväll. Var ganska länge sen nu, minst 3 v =)
Älskar lasagne.
Sen blir det nog söndagsfilmen, vad det nu är för någon..

Tänkte lämna in kameran också men Elgiganten stängde tydligen 16.00 så det hann jag inte..känner mig helt handikappad utan kamera! Tyvärr fick den sig också ett bad tillsamamns med mobilen, mobilen klarade sig men inte kameran. Tyyypiskt.

Trevlig söndag!

kisses



Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo du! Ingen sprit? Känns ju nästan som en "Emma" helg. Jag börjar missa festandet rejält nu. Dom få gånger jag fick tillfälle till det innan Hannes kom. Men livet går vidare ändå. Här är vi lite förkylda, men det hör ju till. Det ekar typ i kylskåpet så jag måste köra till Willys med BÅDA barnen. Weii! Det är ju SÅ roligt. Vi får försöka få till en fika nångång. Men jag går ju hemma ett tag till så det är ingen panik. Uteserveringarna lär ju vara på plats innan vi får till det och det underlättar en hel del. Ha det så bra.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-02-09 @ 09:21:56
Postat av: Killen som hatar den skånska dialekten

HAHA ja, asså. jag gillar inte direkt skånska.. fast iofs. det är ju sånt man får stå ut med. typ som att det finns gamla människor som luktar bajs. :)

2009-02-10 @ 22:23:33
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0