goddag världen

goddag världen.

En ledig dag. Eller ja snarare än semsterdag. Jag hade några att ta ut innan jag slutar så det blev en idag. Var ledig igår också så då var jag runt på stan på några salonger jag kan tänka mig jobba på. Det gick rätt bra. Men nu får man vänta...En sådan väntan kan va lång.

Men...nu ska jag berätta om i lördags. Möhippan. Det var ju till min stora överraskning INTE femkamp utan Fångarna på fortet. Det var jätteskoj. Vi delades in i lag o sen var det bara att köra. Man fick inga ledtrådar innan man gick in i cellerna så det var bara att lista ut vad man skulle göra. När tiden höll på att gå ut så blinkar en röd lampa o då har man tydligen 15 sekunder på sig att gå ut. Sen blir det kolsvart. Och det blev det!  Så där var jag..krypandes i tunnlar..i mörkret...på betonggolvet...i mörkret...så jag fick lite bråttom ut...o kröp fort som tusan..in i en vägg. Det skulle snart visa sig att man inte kan göra sånt ostraffat. BLÅTIRA på vänster öga. Som växte lite under eftermiddagen. Herregud. På kvällen var vi på buffé/fest hos carinas kusin. Efter mat o 2 glas vin var det som om alla mina batterier dog. På en gång. Man är inte gjord för två träningspass om dagen o sen massa käk..då somnar man. Så är de bara. Så det blev en tidigt kväll. Tyvärr så funkade inte kameran igen...så jag kunde inte fota. Men ska lura till mig lite foto av majsan. De kommer.

I söndags blev de lite allahjärtansmys istället för lördagen. Vi lagade the big 80´s rätt Flygande jacob, jäklar va gott de va. Sen såg vi en jättebra film. Seven pounds med Will Smith. ATT REKOMMENDERA!!  bieffekterna...tårar tårar tårar.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har tränat, men de e allt. tänkte kanske gå och sola också. Var ju ett tag sedan nu. Minst en vecka =) Bara det att jag har så ont i mitt stackars huvud idag. suck.




Ta hand om er darlings.




vårliga tulpaner hemma hos mig.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0