dyra fiskpinnar

Så, jag har fått lite dille på att sola. Och det skyller jag på elina. Jäkla Elina!! Det är fan dyrt och man får cancer.. men det blir rätt fint ändå =) och ska man tvunget kolavippen är det ju trots allt bättre och göra det snygg. Eller?!

just hemkommen i alla fall från solningen och hanlingen. det fullständigt onödiga handlingen. Ibland blir jag så jävla trött på mig själv alltså. Jag vet fan inte ens vad jag har i skafferiet. Låg i solariet och tänkte vad fasiken ska jag äta i kväll. Hade varit rätt gött med fiskpinnar. Så tänkte jag, har jag fiskpinnar hemma? Hm..ja jag har nog sätt ett paket i kylen men frågan e!!!!! Är det  pinne kvar eller 10 pinnar kvar liksom. Hm...lika bra och handla....Hm..har jag potatismos kvar...hm..nja....jo det står ju ett paket, men frågan e...är det något i den eller har jag i virret lagt tillbaka en tom paket...hm...lika bra att köpa...samma sak med remoladen..kan ju ha gått ut i datumet..lika bra o köpa....sen hittade jag dessutom en fisksås med dill o citron som såg skitgo ut.... Köpte den också....Men var ändå tvungen att köpa remoladen för tänk om dillsåsen inte var god liksom. Så det hela kostade typ 90 spänn. Kommer hem....hade full mondering av allt. Fan man blir så trött alltså. Jaja.....nu ska jag njuuuuuta av min goda mat i alla fall.

Fredag i morgon...vilket betyder HELG sen....I morgon kväll ska jag och någon till rejmes och bowla och käka tacosbuffé. det ska bli jättekul, har aldrig varit där. Sen på lördag ska jag på 25års fest hos Sandra. Har dock int eköpt present än....och det ska bli väldigt svårt. Hm....

Käkdags!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0